Elke dag efficiënt samenwerken

De dagelijkse processen in jullie organisatie vragen om een efficientere inrichting. Dat is niet gek, nu werken vanuit huis steeds meer wordt geaccepteerd. In tegenstelling tot een aantal jaar geleden, lopen we niet zomaar het kantoor van een collega binnen waar we een stapel papieren op een bureau neerleggen. Voor veel bedrijven is de digitale inrichting van werkprocessen een grijs gebied: hoe zorg je dat betrokkenen veelgebruikte formulieren en documenten op één overzichtelijke plek raadplegen?

formulier

Smart forms

Floow maakt dit mogelijk met smart formsSla een brug tussen afdelingen en organisaties en betrek klanten, medewerkers en leveranciers eenvoudig bij activiteiten. Met ingebouwde goedkeuringen voorziet Floow in het starten van werkzaamheden of het opleveren ervan.

Demo Aanvragen

Inzicht

Inloggen doen jullie op de client portal, een ontmoetingsplaats voor alle relevante betrokkenen. Eenzijdig werken vanuit Excel of Word en bestanden op het laatste moment delen, hoeft niet meerDat zorgt voor minder heen en weer bellen, want ook jouw klant werkt dagelijks in dezelfde omgevingIedereen heeft direct inzage in lopende projecten. Floow geeft alle betrokken partijen inzicht in de werkzaamheden, behaalde doelen en faciliteert in de communicatie tussen partijen. Een eenvoudige manier van sturen, controleren en herinneren. 

Maak de klant en de leverancier deelgenoot

Heb je regelmatig te maken met veranderende wet- en regelgeving, dan helpen we je met inspelen op deze verandering. Nieuwe informatie die vraagt om sturing, komt veelal van de werkvloer. Pak deze informatie direct beet. Leg aanpassingen vast in de portal waar ook de klant en de leverancier inloggen. Zo zijn jullie niet langer van verschillende kanten lijstjes aan het bijwerken. 

Weten hoe jouw werkprocessen gedigitaliseerd kunnen worden?

Tijdens de gratis Workflow Quickscan brengen we samen met jou in kaart:

1. Welke processen er binnen jouw organisatie lopen

2. Welke processen digitaal efficiënter ingericht kunnen worden

3. Hoe Floow jou daarbij kan ondersteunen

Kosten bewaken

Met real-time inzicht bewaken beide partijen kosten. Laat de klant zelf offerte-aanvragen doen, opdrachten en werkzaamheden goedkeuren en leveranciers herinneren aan gemaakte afspraken. De client portal van Floow vereenvoudigt betalingsstromen. Opleveringen worden eerder afgetekend, inkoopopdrachten door de klant ingevuld en facturen inzichtelijk. Dat verkleint de overstand datum op facturen enorm. 

Demo Aanvragen
overzicht

Dashboard

Welke werkzaamheden vinden op welk moment en op welke locatie plaats? Aan de hand van GPS-coördinaten zien jullie direct waar bijvoorbeeld uitgeleend materiaal /assets zich bevindenJullie  asset management verloopt soepel omdat de basis op orde is.  
 
Kunnen jullie werkzaamheden combineren met een andere opdracht in de buurt? Een dashboard in de cliënt portal geeft het antwoord op deze vragen. Het resultaat? Een slimme en effectieve indeling van werkzaamheden. Dat is precies waar onze veranderende wereld om vraagt. 

planning

Contact

Meer weten? Vraag dan vrijblijvend een gratis (online) demo aan en wij laten de verschillende mogelijkheden zien, specifiek en relevant voor jullie situatie.
Demo Aanvragen