Client Portal

Bij een langdurige samenwerking tussen twee partijen komt veel meer kijken dan alleen het werk wat uitgevoerd wordt. Veel onderlinge communicatie via verschillende kanalen; mondeling, per mail of telefoon, het verkrijgen van PO-nummers en het betaald krijgen van facturen zijn voorbeelden van randzaken rondom het primair uit te voeren werk. Om het proces “van aanvraag tot betaling” (binnen de industrie ook wel “from purchase to pay” of afgekort “P2P” genoemd) meer; uniformiteit, inzicht en stroomlijning te geven en daardoor het voorkomen van fouten in “het grijze gebied” te bewerkstelligen is er een perfecte oplossing: de Client Portal van Floow!

Wat is een client portal?

  • Slim en veilig web platform
  • Brug tussen afdelingen en organisaties
  • Informeert omtrent lopende werkprocessen
  • Digitaliseert werkprocessen
  • Mogelijkheid zelf werkprocessen aan te passen
  • Creëert efficiëntie en moeiteloze uitrol
  • Standaardiseert informatiestromen,  welke zorgt voor een betere communicatie, meer controle en heldere doelen

Voordelen

  • Verbetering van de communicatie
  • Standaardisatie van informatie
  • Directe toegang tot informatie
  • Actieve monitoring
  • Verhelderd financieel proces

Stap 3: Floowoverzicht

Overzicht van alle registraties.
Alle eerder ingevoerde digitale formulieren zijn te bekijken via het FloowCloud platform of via de Floow Formulier App.

Meer modulesPlan een demo

Referenties

Koppelingen

Contact

Floow®
Parmentierplein 20
3088 GN Rotterdam

Neem contact op