Digitale formulieren

In veel organisaties worden werkprocessen nog vergezeld door grote hoeveelheden papier. Een van de krachtigste features van Floow is de mogelijkheid om zélf digitale formulieren te maken die volledig zijn ingericht op de werkprocessen binnen je organisatie. Deze formulieren worden beveiligd opgeslagen in de cloud en zijn daardoor direct beschikbaar op elk apparaat met toegang tot Floow: van desktop tot tablet en smartphone. Medewerkers hebben dus ook onderweg altijd toegang tot de meest recente versie van een formulier. Zo hebben zij de mogelijkheid formulieren direct op locatie in te vullen en te versturen, inclusief foto’s en digitale handtekening!

  • Creëer zelf formulieren voor elke workflow
  • Synchroniseer formulieren via de cloud
  • Maak formulieren overal en op elk apparaat beschikbaar
  • Ontvang direct digitaal ingevulde en ondertekende formulieren

Een Floow licentie met ... workflow is er vanaf € 350,- p/maand.

Bekijk prijzen

Deze workflow bevat:

Floow builder

Floow builder

Floow kan van elk formulier binnen een organisatie een digitale registratie maken in de web portal. Formulieren kun je web-based en via apps gebruiken

Documenten module

Documenten module

Dit is een overzicht van alle bestanden opgeslagen onder offertes, kansen (bundeling van alle templates en netjes geordend)

CRM

CRM

Beheer alle klant- en leveranciersgegevens in een eenvoudige en intuïtieve omgeving.

De klant is zelf vrij om te kiezen welke combinaties van modules met functionaliteiten die het wilt gebruiken. Onze product specialisten adviseren de klant en kunnen de functionaliteiten (de-)activeren.

Bij een bestelling op de website neemt een product specialist met u contact op. De product specialist neemt met u de gewenste functionaliteiten door en bespreekt met u de vervolgstappen en de planning.

Elke dag worden nieuwe gebruikers door onze klanten aangemaakt. Floow® heeft vele gebruikers die het systeem gebruiken over de hele wereld. Gebruikers van Floow® kunnen flexibel aangemaakt worden en ook inactief gezet worden.

Floow® is breed inzetbaar en voor meerdere branches te gebruiken. Middels de Floow® Builder kunnen eenvoudig formulieren omgezet worden naar een digitale registratie. Deze toepassing is voor vele bedrijven geschikt. Ons CRM pakket kan ingezet worden voor bedrijven die meer controle willen krijgen op hun verkoopactiviteiten. En het HRM pakket voor bedrijven die meer grip willen krijgen op haar medewerkers, in huur en gedetacheerde medewerkers. Deze functionaliteiten kunnen gekozen worden inclusief tijdsregistraties.

Floow® is door haar vele functionaliteiten toe te passen op elke gewenst werkproces.

Het Floow support team is eenvoudig te bereiken via telefoon op 0183-820399 of per e-mail op support@floow.nl. Zij staan op kantoortijden voor u klaar om alle vragen voor u te beantwoorden.

Beschikbare Floow integraties

Wij werken met Floow