Support

Voor al je technische vragen over Floow kun je terecht op onze support-portal waar je eenvoudig tickets kunt indienen.
Heb je sales gerichte vragen? Bekijk dan hieronder de veelgestelde vragen of neem direct contact met ons op. Floow helpt je graag op weg!

Support portal Veelgestelde vragen
Floow support

Veel gestelde vragen

Het Floow support team is eenvoudig te bereiken via telefoon op 0183-820399 of per e-mail op support@floow.nl. Een van de medewerkers kan voor de betreffende installatie de modules activeren en eventueel aangeven welke kosten hieraan verbonden zijn.

Een van de product-specialisten plant een intake gesprek in om te bepalen welke functionaliteiten het beste bij de organisatie passen. De functionaliteiten worden geactiveerd op een Floow omgeving waarna onze product specialist de functionaliteiten toepasbaar maakt op de organisatie. Middels een oplossingsdocument en een eventuele training zullen de medewerkers binnen de organisatie getraind worden om efficiënt aan de slag te kunnen.

Wij bieden een viertal standaard pakket aan, namelijk de Entry, Basic, Pro en Enterprise. Deze pakketten zijn gesitueerd op het aantal modules die u af wilt nemen. Zo betaald u nooit te veel en krijgt u de juiste prijs voor het aantal functionaliteiten die u afneemt. Mocht u minder functionaliteiten willen gaan gebruiken, dan kunt u het pakket kosteloos naar beneden bijstellen. Wij zetten de functionaliteiten voor u uit.

De prijs van de Floow pakketten zijn gebaseerd op het aantal af te nemen modules per bedrijfslicentie. Na mate meer modules en dus functionaliteiten van Floow afgenomen worden gaat het maandelijkse licentie bedrag omhoog. Op dit moment zijn er vier pakket waaruit gekozen kan worden, namelijk:

  • Entry (tot 5 modules),
  • Basic (tot 10 modules),
  • Pro (tot 20 modules)
  • en Enterprise (alle modules en functionaliteiten).

Bij een demo-aanvraag maken wij eerst een vrijblijvende afspraak. Een van onze product-specialisten neemt contact op om de functionaliteiten van Floow® door te nemen. Samen met de klant gaan wij bepalen welke functionaliteiten het beste bij de organisatie passen. Wanneer de functionaliteiten in kaart gebracht zijn, wordt er een offerte opgesteld op basis van het maandbedrag en de eenmalige implementatiekosten. Wanneer de offerte akkoord is zal er een Floow omgeving opgezet worden. Daarna stelt de product specialist een oplossingsdocument op dat de leidraad zal vormen voor de implementatie van Floow in de organisatie. De product specialist zal de organisatie helpen om aan de slag te kunnen met Floow.

Wij installeren Floow® voor u in de Cloud of op een gewenste locatie. Daarna zal de product-specialist een afspraak inplannen voor een training. U kunt zelf aangeven welke medewerkers bij de training aanwezig moeten zijn. Floow® rekent een dagdeeltarief voor het geven van de training.

Bij Floow® kan gekozen worden voor een maandelijks of een jaarlijkse afrekening van de licentiekosten. Bij het afrekenen per jaar wordt een eenmalige korting op de factuur gegeven. Het bedrag wordt via automatisme incasso van de rekening gehaald of er kan op rekening per factuur betaald worden. Het bedrag wordt aan het begin van elke maand afgeschreven.

Onze privacy en GDPR voorwaarden staan op de website vermeld. Tussen de leverancier en de kopende partij zal een verwerkersovereenkomst afgesloten moeten worden. Binnen Floow® verwerkt de organisatie eigen gegevens voor alle betrokkenen. Floow support heeft alleen toegang tot het Floow systeem voor ondersteuning-, installatie- of onderhoudswerkzaamheden.

De klant is zelf vrij om te kiezen welke combinaties van modules met functionaliteiten die het wilt gebruiken. Onze product specialisten adviseren de klant en kunnen de functionaliteiten (de-)activeren.

Bij een bestelling op de website neemt een product specialist met u contact op. De product specialist neemt met u de gewenste functionaliteiten door en bespreekt met u de vervolgstappen en de planning.

Elke dag worden nieuwe gebruikers door onze klanten aangemaakt. Floow® heeft vele gebruikers die het systeem gebruiken over de hele wereld. Gebruikers van Floow® kunnen flexibel aangemaakt worden en ook inactief gezet worden.

Floow® is breed inzetbaar en voor meerdere branches te gebruiken. Middels de Floow® Builder kunnen eenvoudig formulieren omgezet worden naar een digitale registratie. Deze toepassing is voor vele bedrijven geschikt. Ons CRM pakket kan ingezet worden voor bedrijven die meer controle willen krijgen op hun verkoopactiviteiten. En het HRM pakket voor bedrijven die meer grip willen krijgen op haar medewerkers, in huur en gedetacheerde medewerkers. Deze functionaliteiten kunnen gekozen worden inclusief tijdsregistraties.

Floow® is door haar vele functionaliteiten toe te passen op elke gewenst werkproces.

Het Floow support team is eenvoudig te bereiken via telefoon op 0183-820399 of per e-mail op support@floow.nl. Zij staan op kantoortijden voor u klaar om alle vragen voor u te beantwoorden.

Haal het maximale uit jouw werkpakket, vraag nu een demo aan en ontdek het zelf!

Stel een vraag

Staat je vraag er niet tussen? Vul dan jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om je verder te helpen.

 

Wij werken met Floow